آ
-
آموزش
تحلیل محتوای آموزش سواد اقتصادی در پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 85-103]
-
آموزش
ارزیابی سواد زیستمحیطی دانشآموزان و چالشهای اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
-
آموزش شهروندی
مطالعه چگونگی «آموزش شهروندی» در برنامهی درسی: سنتز پژوهی مطالعات انجام شده در دو دههی اخیر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 255-287]
-
آموزش صلح
ویژگیهای برنامهی درسی صلحمحور بر اساس آموزههای فلسفهی میانفرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
-
آموزش محیط زیست
ارزیابی سواد زیستمحیطی دانشآموزان و چالشهای اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
ا
-
ادراک معلمان
مطالعهی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]
-
استعدادهای درخشان
چالشهای تفکیک دانشآموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
-
الگوی تطبیق
طراحی الگویی برای تطبیق نظامهای تربیتمعلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
-
الگوی روبرتس
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دورههای MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]
-
الگوی کارورزی
خود شرححالنویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامهی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
-
الگوی کیفی
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
-
انگیزش
تبیین مدل علّی عوامل مدرسهای بر رفتارهای تحصیلی با واسطهگری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
ب
-
بازنمایی عریان
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
-
بازنمایی کمککننده
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
-
بازی آموزشی
تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایهی اول دورهی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]
-
باور معرفتشناختی
بررسی باورهای معرفتشناختی مدرسان دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم فکور با توجه به ویژگیهای جمعیتشناختی آنها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-319]
-
برنامه درسی
مطالعه چگونگی «آموزش شهروندی» در برنامهی درسی: سنتز پژوهی مطالعات انجام شده در دو دههی اخیر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 255-287]
-
برنامه درسی اجرا شده
کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریهای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
-
برنامه درسی علوم تلفیقی
مطالعهی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]
-
برنامهی درسی
ویژگیهای برنامهی درسی صلحمحور بر اساس آموزههای فلسفهی میانفرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
پ
-
پداگوژی برخوردار از ربط فرهنگی
تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
-
پدیدارشناختی
تجربیات زیستهی دبیران عربی از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان عربی: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
ت
-
تحلیل محتوا
بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایهی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای آموزش سواد اقتصادی در پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 85-103]
-
تربیت مربی پیشدبستانی
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیشدبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
-
تربیت معنوی
بررسی برخی مؤلفههای برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنتگرایی سیدحسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
-
تصاویر بیفایده
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
-
تصاویر ضروری
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
-
تفریقهای اساسی
تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایهی اول دورهی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]
-
تکنیک ویلیام رومی
بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایهی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
-
تنوع فرهنگی
تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
-
تیزهوش
چالشهای تفکیک دانشآموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
ج
-
جمعهای اساسی
تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایهی اول دورهی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]
چ
-
چارچوب برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیشدبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
خ
-
خودشرححال نویسی مشارکتی
خود شرححالنویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامهی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
د
-
دارت آموزشی
تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایهی اول دورهی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]
-
دانشجومعلم
خود شرححالنویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامهی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
-
دانشگاه فرهنگیان
کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریهای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی باورهای معرفتشناختی مدرسان دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم فکور با توجه به ویژگیهای جمعیتشناختی آنها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-319]
-
دبیران عربی
تجربیات زیستهی دبیران عربی از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان عربی: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
-
دروس تربیتی
کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریهای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
-
دوره ابتدایی
مطالعهی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]
-
دوره ابتدایی
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
-
دوره کاردانی
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیشدبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
ر
-
رشته آموزش ابتدایی
کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریهای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
-
رشتههای علوم تربیتی
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
-
رفتارهای تحصیلی
تبیین مدل علّی عوامل مدرسهای بر رفتارهای تحصیلی با واسطهگری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
-
روایتهای زندگی
خود شرححالنویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامهی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
-
روش بیهام و مایر
شایستگیهای کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]
ز
-
زبان تخصصی
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
-
زبان عربی
تجربیات زیستهی دبیران عربی از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان عربی: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
س
-
سرآمد
چالشهای تفکیک دانشآموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
-
سرمایه اجتماعی
چالشهای تفکیک دانشآموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
-
سنتزپژوهی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دورههای MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]
-
سنتزپژوهی
مطالعه چگونگی «آموزش شهروندی» در برنامهی درسی: سنتز پژوهی مطالعات انجام شده در دو دههی اخیر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 255-287]
-
سنتگرایی
بررسی برخی مؤلفههای برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنتگرایی سیدحسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
-
سوادآموزی و سوادآموزی بزرگسالان
مطالعهای در ارتباط با نگرش مردم دربارهی مشارکتهای مردمی در پیادهسازی و گسترش سوادآموزی بزرگسالان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 54-74]
-
سواد اقتصادی
تحلیل محتوای آموزش سواد اقتصادی در پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 85-103]
-
سواد زیستمحیطی
ارزیابی سواد زیستمحیطی دانشآموزان و چالشهای اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
-
سیدحسین نصر
بررسی برخی مؤلفههای برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنتگرایی سیدحسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
ش
-
شایستگیهای کانونی
شایستگیهای کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]
-
شهروند
مطالعه چگونگی «آموزش شهروندی» در برنامهی درسی: سنتز پژوهی مطالعات انجام شده در دو دههی اخیر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 255-287]
ط
-
طرح نیمه آزمایشی
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
ع
-
عدالت آموزشی
چالشهای تفکیک دانشآموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
-
عناصر برنامه درسی
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
-
عوامل فردی
تبیین مدل علّی عوامل مدرسهای بر رفتارهای تحصیلی با واسطهگری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
-
عوامل مدرسه
تبیین مدل علّی عوامل مدرسهای بر رفتارهای تحصیلی با واسطهگری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
-
عوامل موفقیت
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دورههای MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]
ف
-
فرایندهای یاددهی-یادگیری
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
-
فعال و غیرفعال
بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایهی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
-
فلسفهی میانفرهنگی
ویژگیهای برنامهی درسی صلحمحور بر اساس آموزههای فلسفهی میانفرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
ک
-
کارآمدی فرهنگی
تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
-
کتاب درسی عربی
بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایهی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
گ
-
گراندد تئوری
کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریهای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
-
گفتوگوی چندجانبه
ویژگیهای برنامهی درسی صلحمحور بر اساس آموزههای فلسفهی میانفرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
م
-
مؤلفههای برنامه درسی
بررسی برخی مؤلفههای برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنتگرایی سیدحسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
-
محتوا
ارزیابی سواد زیستمحیطی دانشآموزان و چالشهای اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
-
مدارس متوسطه
ارزیابی سواد زیستمحیطی دانشآموزان و چالشهای اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
-
مدرسان
بررسی باورهای معرفتشناختی مدرسان دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم فکور با توجه به ویژگیهای جمعیتشناختی آنها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-319]
-
مربیان تربیت جنسی
شایستگیهای کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]
-
مسائل کلامی
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
-
مشارکت
مطالعهای در ارتباط با نگرش مردم دربارهی مشارکتهای مردمی در پیادهسازی و گسترش سوادآموزی بزرگسالان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 54-74]
-
مطالعات پدیدارشناختی
مطالعهی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]
-
مطالعات تطبیقی
طراحی الگویی برای تطبیق نظامهای تربیتمعلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
-
مطالعات جهانی
مطالعه چگونگی «آموزش شهروندی» در برنامهی درسی: سنتز پژوهی مطالعات انجام شده در دو دههی اخیر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 255-287]
-
معلم
تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
-
معلم فکور
بررسی باورهای معرفتشناختی مدرسان دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم فکور با توجه به ویژگیهای جمعیتشناختی آنها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-319]
-
معنویت
بررسی برخی مؤلفههای برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنتگرایی سیدحسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
-
مقولات محوری
مفهومپردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]
-
مقولهی مرکزی
مفهومپردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]
-
موک
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دورههای MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]
ن
-
ناکارآمدی آموزش زبان عربی
تجربیات زیستهی دبیران عربی از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان عربی: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
-
نظام آموزش و پرورش
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیشدبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
-
نظام آموزشی
مفهومپردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]
-
نظام تربیتمعلم
طراحی الگویی برای تطبیق نظامهای تربیتمعلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
-
نظریه بایستگی آموزش چند فرهنگی
مفهومپردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]
-
نظریه داده بنیاد
مفهومپردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]
-
نیازها
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
و
-
وضعیت مطلوب
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
-
وضعیت موجود
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد